Pošli příspěvek 'Zkušenosti s provozem vlastnoručně postavených modelů na pojezdu lokomotivy SW-8' známému
Vydáno: 17.11.2017Pošli kopii příspěvku 'Zkušenosti s provozem vlastnoručně postavených modelů na pojezdu lokomotivy SW-8' známému

Pošli kopii příspěvku 'Zkušenosti s provozem vlastnoručně postavených modelů na pojezdu lokomotivy SW-8' známému
22.11.2017 at 22:17
Nemáte náhodou skúsenosti s pojazdami MTB v N-ku? Myslíte, že motor bude vyššej kvality ako tento z čínsko-americkej produkcie?
23.11.2017 at 16:50
Samozřejmě se zabývám přestavbou a úpravami lokomotiv od všech výrobců, co se týče uhlíků jsou motory od MTB bezúdržbové, bez možnosti výměny uhlíků a ze zkušenosti mi už jeden motor „odešel“, ale ne na komutátor a sběrací ústrojí, ale na vinutí motoru (mezizávitový zkrat). Samozřejmě, nové malé motorky v 742 mají své nedostatky, ale ty větší, co jsou v Brejlovcích a Zamračených, mi slouží k naprosté spokojenosti už celou dobu a na školním kolejišti toho najezdili tolik, že se až sám divím.
Popisoval jsem test MTB na stránkách i zde, jen si to najděte.
brejsak
23.11.2017 at 17:18
Zkušenosti z MTB nemám, nevlastním žádný jejich model, protože typy,
které vyrábí, mám už dávno vlastnoručně vyrobeny. Ale kolega vyměnil u tří MTB modelů motory za Mashimy. Rozhodně ale, motory 5 pol., v SW-8, jsou daleko kvalitnější, jako typy. I když MTB už snad používá jiné motory. Jiří Kubík