Pošli příspěvek 'Historie kolejové dopravy v Německu (XV. díl), aneb Motorové vozy a jednotky DB' známému
Vydáno: 14.3.2016Pošli kopii příspěvku 'Historie kolejové dopravy v Německu (XV. díl), aneb Motorové vozy a jednotky DB' známému

Pošli kopii příspěvku 'Historie kolejové dopravy v Německu (XV. díl), aneb Motorové vozy a jednotky DB' známému
22.3.2016 at 18:10
U jednotek ICE TD se dokonce uvažovalo o doplnění pátého vozu s transformátorem a „bižuterií“ pro systém 15 kV 16,7 Hz. V té době byly většinově nasazeny na rameni Dresden – Nürnberg, kde byla valná část cesty elektrifikována.
Ale nakonec to bylo zamítnuto, i pro problémy s pojezdem těchto jednotek, které vyvrcholily těžkou nehodou u Gutenfürstu v roce 2002 – lom nápravy (tuším jednotka 019).
Petr